Saturday, January 12, 2013

Makin Pupus

Assalamualaikum...

Sudah beribu tahun dinasour pupus, tapi kita masih kenal macam mana wajah kacak sang dinasour. Tapi rasanya macam dah setahun blog ni hampir pupus, entahkan orang-orang diluar masih kenal atau tidak wajah manis tuan empunya blog...

Ada masanya blog dianaktirikan, dan ada masanya aku rindukan jugak blog ni.

Ada masanya aku hanya jadi stalker di blog kawan-kawan.. walhal blog sendiri tak dijenguk.

Ada masanya laptop ni pon jarang dibuka.

Mungkin blog ni makin pupus, tapi aku harap tidak. Moga satu hari nanti dapat lagi kembali dalam dunia blog ni.

Sekian.

3 comments:

El-Hardy said...

jgnla bagi pupus kak yong, nti min siam xda geng nk langgar kawasan.... (^__^)

keri ikhwan said...

sampai hari ni aku tertunggu2 kisah tahi ajaib ko tu...
apa punya jenis busy smpai takde masa bukak blog nih

biQa Hatmin said...

haha hari2 nak langgar kawasan je min siam.. lek je... tak pupus lagi

Keri: haha aku pun tak tau apa punya busy aku ni. sorry kawan. tahi dah jadi bubur.haha