Friday, February 10, 2012

Promo E-Cerpen : Ombak Di Jiwa

ASSALAMUALAIKUM...

Bukan GEMERSIK KALBU & VANILLA COKLAT je ada promo. Kalau nak tau entry hari ni bertujuan untuk mempromote E-Cerpen OMBAK DI JIWA by  Putera Gahara atau aku lebih kenali dia sebagai Ayie Abas..hehe

Mula-mula dulu aku tengok je lukisan dia. Unik.. ada unsur tersendiri.. Aku suka tengok lukisan-lukisan dia. Jadi pada suatu hari... cewah... Ayie tag aku. Terharu tu, bangun pagi-pagi sebab nak tunaikan janji katanya..haha TQ so much AYie.

So, aku kalau dah kena tag, rasa macam dah kene seru je nama tu. Aku terjah la blog beliau, WAH! dah release rupanya E-Cerpen tu. Aku terus lah dengan semangatnya membaca.. Kalau tanya pendapat aku, Part 1 je dah menarik. Nice olahan perasaan tu. Aku baca , pastu eh...dah bersambung lah...hahaha.. Rasa tak sabar pulak nak tunggu next part.. Nak tau pasal NURUL..ehehe (serius aku suka baca novel..cerpen..hehehe)

Korang apa lagi? terjah lah blog dia. Baca Ombak Di Jiwa. Insya allah kalau free time aku akan follow cerita tu sampai habis. 

NI Cover Ombak Di Jiwa. Cantik kan.. Tapi yang mana  NURUL? hehe.. (Ayie pinjam ni ...boleh)

Itu jer ulasan aku malam ni. Alang2 tak ada idea nak update, promote pon boleh la... Kongsi apa yang aku rasa best...heeee


3 comments:

Ayie Abas said...

siti...lidah ayie kelu dah nih..x tau nk cakap apa...tapi nasib baik jari2 masih boleh bergerak boleh lagi menaip...haha3

terima kasih byk2 siti. ohsemm laa siti nih.^__^

Unknown said...

ahaha.. small matter bro..

KaK LimAh Si SupiR said...

cover ny cantek bgt ^_^