Tuesday, October 18, 2011

Cinta Superhero

Title: CINTA SUPERHERO
Jalan cerita: NIDIAFANTASIE
Lukisan dan persembahan: BIQA

















Superhero juga perlukan cinta untuk lebih bersemangat dalam menjaga keamanan sejagat..hahahaha






Big CLAP for NIDIAFANTASIE 

(credit to goanimate.com)


12 comments:

Arif Aiman said...

hoh... lepas baca cerita tuh..
dan ,, jadi komik macam ni pulak..

ahaaa.. mesti bnyk usaha letak dalam setiap pix tu kan.. btw.. gratz kpd yg menang tuh! :p

BiQa HatmiN said...

@Arif Aiman haha agak sukar gak nak buat...sebab tu mampu buat yg simple je...tq aiman :)

fadh leyanie said...

kah3,.lawak la..kna langgar kereta mainan rupanya :P

Fatiehah said...

hahha. memang sengal.

Rosalia said...

hahahha. superhero pn ada hati :D nmpk pnye besor kereta rupanya mainan je.hahah

NiDiA FanTasiE said...

trima kasih .. pandai awk jadikan mcm nie .. :)

si ngokngek said...

wah terbaiklah..style punya cerita..tapi apasal superwomen tue ajak dulu..ish gatai eh..heee

Cik Chokie said...

haha menarik r jalan citer nih :D menarik tertarik

ParkAir said...

happy ending ye.. nanti buleh anak super jugak la nih.

Pondok Usang said...

tapi..tapi..tapi.. kalau dia kene langgar ngan keta betul pun dia takde pape.. sebab,sebab,sebab.. dia supergurl kan...

KaK LimAh Si SupiR said...

ahahaha..lawak2

BiQa HatmiN said...

toce...toce.... kalau citer best ckp kat NIDIAFANTASIE.. kalau Lawak pun cakap kat dia..tapi kalau kartun comel ckp kat sy.hahaha... congrats NIDIAFANTASIE n tq yg baca :)