Sunday, October 23, 2011

Kenapa Epal Lebih Digemari Berbanding Oren

Tajuk: Epal & Oren
Ilustrasi: BiQa













Boleh klik pada gambar kalau nak baca besoorrr punya..ok..aku pun tak tau ape motif... mungkin sebab ni lah epal lagi banyak dapat perhatian dari oren kat malaysia.haha...

p/s: Jauhi sifat PHD.TQ

dan cerita ni tiada kene mengena dengan Cik EPal atau sebagainya..hehee,.,hanya sekadar suka2.
(credit to goanimate.com)

12 comments:

Saiazuan said...

hehe krative lawak kamu :D

BiQa HatmiN said...

@Saiazuan
haaha...lawak eh?tq2

Cik Tetra said...

heeee..nice laaa..best2..pandai awk lukis ye!! :)

NOVA said...

betul2... suke2 story dia.. hihihi... ^_^

BiQa HatmiN said...

@Cik Tetra
@NOVA

TQ:)

Isyaqila said...

seriesly , TERBAEK !! suke3 ! =D

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

huhu kesian kat oren.. fresh oren sedap apa. orang malaysia malas nk kupas pun. Bali beli je peel fresh. sedap oh...

safwanmahzin said...

comel gila..ni yang wat aku tertarik hati neyhhh..=)

BiQa HatmiN said...

@! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! haha ni mitos je ni..kahkahkah

BiQa HatmiN said...

@safwanmahzin siapakah/?aku ke?? ops perasan...jatuh hati la kat epal tu..kan cute tu..haha

safwanmahzin said...

jalan cerita sangatlah comel..=)

narumi sakura said...

wow helah yang terbaik