Wednesday, October 26, 2011

Diam-Diam Rabu #3: Fokus BIKA












So... faham tak??? walaupun aku tak sefemes artis tapi aku femes pada nama..hahahaha


p/s: Saje aku search dalam google..cuba korang search nama korang.:)

13 comments:

Huda Diaz said...

keju tu nama dia bega ke beqa? ahha
entri ni memang cukup mempromosikan nama. haha :D

suha said...

cikedis bika memng terbaik..yummy!

(^_^)

Arif Aiman said...

ahaaa.. lama tak mkn kopok tuh.. BIKA eh.. haha!

Aiman tak kisah.. itu je lah :p

Fay said...

fay penah buat entri mcm ini.. ;)

BiQa HatmiN said...

haha...alamak macam ne leh kuar hari ni..salah auto publish ni..kahkah... dah 2 kali diam diam rabu..

BiQa HatmiN said...

@Huda Diaz tumpang glamer

BiQa HatmiN said...

@suha dulu sedap skrg dah kureng ckit la rasanye

BiQa HatmiN said...

@Arif Aiman shhhh..haha

BiQa HatmiN said...

@Fay fay buat jenama fay ke?haha

cici tembikai said...

you buat I teringat BIka -.-'' mana nak carik ni -.-'' sedapppp

----- ----- said...

hehe~~


NINJA Crew

aimie amalina said...

hahahhhahahahaha
nila tujuan die boh sume name bika eh

H Y D E said...

suka bika yang nombor dua. sedap ohhhh :)