Monday, October 24, 2011

Keputusan Akhir dan Teaser Hantu Lapar

Tahniah kepada yang telah terpilih... haha
So ada video ni korang boleh tengok lah siapa yang memegang watak2 tersebut..


dan ini banner yang dah siap ..


Director:BiQa
Hero: PHAT
Heroin: MIA
Hantu Lapar: SAFWANMAHZIN
Adik Hantu: AISYA
Dibantu Oleh : HUDA DIAZ sbg Hantu Sedih

kepada yang dah berjaya dapat watak tu tahniah sekali lagi..yang tak berjaya korang cuba lagi nanti ok.TQ

21 comments:

Haniada said...

Hehe.. tak sabar nak tunggu citer hantu lapar.. :)

BiQa HatmiN said...

@Haniada haha..dalam proses lagi..hehe

Huda Diaz said...

haha hantu sedih pun boleh laa
:D

safwanmahzin said...

tq biqa sebab bagi peluang..hehehe...xsaba nak baca n nak share ..=)

Arif Aiman said...

ahaaa...ade jugak... haha.. cepat2 kit buat.. hehe :p

BiQa HatmiN said...

@Huda Diaz tu watak tetibe muncul tu..hahaha :)

BiQa HatmiN said...

@safwanmahzininsya allah dah siap nanti akan dipublishkan secara rasmi.haha

BiQa HatmiN said...

@Arif Aimanlek dulu man..hehe..tunggu eh..

safwanmahzin said...

okeyhh cik biqa..=)

Mia Meymi said...

hehe.. thanks biqa..
waahh.. akhirnya.. mia bjaya jugak..hehe..
trima kasih byk2 tau.. :)
comel laa muka adik hantu tu.. HEHE..

Mia Meymi said...

hehe.. singgah Jom

http://miameymi.blogspot.com/2011/10/terima-kasih-sebab-jadikan-mia-heroin.html

Ezad Skytech said...

hee...tak sabar nak tunggu ni citer HANTU LAPAR !!..(^^,)

Aisya said...

yehaa. thx biqa. tak sgke dpt jdi hantu, mimpi dah jadi knyataan nih. ngee :P

Aisya said...

http://miss-aisya.blogspot.com/2011/10/yehaa-aku-dpt-tawaran-berlakon.html

Phat said...

x sangka phat dapat jadi hero...tq so much ;-)

BiQa HatmiN said...

e@Mia Meymiwah tq jugak MIA..heh

BiQa HatmiN said...

@Ezad Skytechtq ezad..tunggu lah yer.hehe

BiQa HatmiN said...

@Aisya adik hantu...tq :)

BiQa HatmiN said...

@Phat haha phat..boleh la lawan ngan farid kamil ke, aaron aziz ke.hahaha

keri ikhwan said...

waa.. saya tersingkir? haha.. apepun gud luck... comel jer character2 tu...

Umie Artoqiemie said...

tahniah pada yg terpilih..